2013. szeptember 15., vasárnap

Kritika #3 (Szilvii)


Szempontok:
1.: Helyesírás.
A helyesírásodban nem találtam hibát, szóval a helyesírásoddal nincs baj. :)
2.: Történet megfogalmazása:
A történet prológusa nagyon jól meg van fogalmazva, ezért szerintem a közeljövőben a részek is jól meg lesznek. A megfogalmazásoddal nincs semmi baj, sőt, szerintem nagyon szépen, inkább nagyon jól tudod megfogalmazni a történetet. Akárhogy csak a prológusa van fent. De ez csak az én véleményem persze.
3.:  Fejléc.
A fejléc őszintén szólva nekem ...... nem tetszik. A háttérhez passzol, de nekem maga a fejléc nem nyerte el a tetszésemet. 
4.: Háttér.
Mint ahogy az előbb is leírtam, a háttér passzol a fejléchez. Szerintem maga a háttér nagyon szép.:)
5.: A fejléc mennyire illik a háttérhez:
Ezt már le írtam, de le írom még egyszer hogy azért ez se maradjon ki.:)) :D Passzol a háttérhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése